2013. augusztus 16., péntek

#Testi Játszma #5


-Can you love me again...lalala. - énekeltem miközben a konyhába próbáltam valami reggelit összeütni.Imádtam ezt a számát John Newman-nek. Teljesen beleéltem magam.Igaz jobban hangozna,ha azt mondaná,hogy "can you love me" , mert újra?Engem most kell,hogy szeressen.
Önfeledten táncikáltam ide-oda a edények között és közben teljesen elfeledkeztem,nem egyedül vagyok a házban.

Mikor felkeltem Justin még mindig békésen aludt.Egy kissé megdöbbentem saját magamon.Néztem,ahogyan ott alszik az ágyamban,de az volt félelmetes,hogy egyáltalán nem zavart.Sőt örültem,hogy itt volt.
Rendkívüli vonzereje már akkor magába bolondított,mikor megláttam az ajtónk előtt.Lehetséges,hogy a tervem már oda veszett?
Minden egyes perccel közelebb került hozzám és én engedtem neki.Engedtem,nem hátráltam egy lépést sem,mert magával ragadott.Lehet ez kicsit gyors és rendkívül fura változás,eddig mindig csak játszani akartam vele.Jól megleckéztetni,majd hagyni,hogy koppanjon.

-Nocsak,csak nem egy éneklő házi tündérrel kerültem egy fedél alá? -lépett be a konyhába Justin.A tegnapi ruhája volt rajta,kivétel a pólója,az szerencsémre nem vette fel.Végignéztem felsőtestén és magamba szívtam a látványt.A hasa kidolgozott volt,a vállai szélesek és megvolt benne az a férfiasság,amiről minden nő álmodott.
-Talán. -mosolyogtam rá,majd visszafordultam a serpenyő felé és sütöttem tovább a bacon-t.Nem sokkal később éreztem,ahogyan két kar a derekamat öleli át.Hátulról ölelt át,fejét a nyakamhoz nyomta és adott rá egy puszit.
-Hé.Pont neked készítem a reggelit,nem kéne odaégetni. -kacagtam fel.
-Nekem? 
-Miért nem vagy éhes? -fordultam felé fejemmel,majd kérdőn néztem rá.
-Persze,hogy éhes vagyok.Csak nem hittem,hogy te majd fogsz is készíteni nekem. -ölelt még mindig és fejét a vállamra támasztotta.
Annyira jól esett,ahogyan átölelt,mintha feltöltődtem volna.Akár egy elem.A testem mintha felmondta volna szolgálatot.Ellágyult a karjaiban és csak élvezte Justin közelségét.
-Hmm,mekkorát tévedtél. -adtam meg előző feltevésére a választ.Suttogtam,mivel csak ennyi tellett tőlem.
-És mi a kaja? -beszélt még mindig a vállamnál.
-Bacon,tojás,kolbász és egy kis palacsinta.Remélem farkaséhes vagy,mert ezt mind el kell pusztítani.
-Szerintem megbirkózunk vele. -mondta,majd elengedett és leült az asztalhoz.Megkértem,hogy amíg én megterítek,addig nézze meg,hogy megjött e a mai újság.Felállt és kisétált a konyhából, én meg gyorsan a tányérokra pakoltam a kaját,öntöttem egy kis tejet mellé és kész is voltam.Mikor visszajött hatalmas mosollyal az arcán ült le az asztalhoz és kezdte el falni az kaját,amit elé raktam.Én elvettem tőle az újságot és beleolvastam.
Szép lassan megettünk mindent,gyorsan elmostam amit magunk után hagytunk és ott is hagytam a konyhát.
Mikor a nappaliba értem,megláttam Justint.A kanapén volt szétterülve és megint valami Hoki meccset nézett.Meg van vele áldva.
-Köszönöm a reggelit.Ilyet máskor is csinálhatsz,hozzá tudnék szokni. -beszélt miközben még mindig a TV-t bámulta.Leültem mellé és a lábaimat az ölébe tettem.Egy csibész mosollyal rárakta a kezeit a lábamra és elkezdte simogatni.
Hátrahajtottam a fejem és csak élveztem,ahogyan kényeztet.Imádtam a meleg kezeit.Egész nap itt tudtam volna lenni,de sajnos az univerzum nem úgy akarta.
A mobilom elkezdett csörögni.Felkaptam a lábam Justin öléből,megkerestem a lármázó készüléket és felvettem.

-Halló?  - hallani lehetett a gúnyt a hangomból,de most nem érdekelt.Épp élvezkedtem.Erre félbeszakítja egy kib*szott telefoncsörgés.
-Helló Chalsiey.Arra gondoltam,hogy átnéznék hozzád.Mondanom kéne valamit.Fontos. -nyomta meg a 'fontos' szót Ethan,majd fellélegzett.Elsőre nem értettem mi az ami ennyire felzaklatta,másodszor pedig kíváncsivá tett.
-Helló Ethan.Hát...most? -elgondolkoztam és rájöttem,hogy Justin még itt van nálam.Nem elég jó párosítás. Ethan és Justin.Esélytelen,hogy ők egy légtérbe legyenek.Tudom,hogy Ethan ki nem állhatja J-t.
-Igen,fél óra és ott vagyok. -ezzel lerakta és meg sem várta a válaszomat.Na hát ez nagyszerű.Mit csináljak a nappaliban fekvő Justinnal?Pompás,most elb*sztam.

-El kell mennem. -leguggoltam Justin elé,a kezeimet a térdére raktam.Felnéztem az arcára és nem tudtam semmit leolvasni.Azt már elértem,hogy nem bunkó velem,de arra még mindig nem jöttem rá,hogy ez vajon igaz e.Mármint kedves meg minden,de tényleg az is vagy csak megjátssza magát,hogy bejutást kapjon a bugyimba?Remélem megváltozott,bár nehéz elképzelni,hogy valakit meg lehessen változtatni egy nap után.Főleg őt.Csak úgy nem tudja ellökni magától azt az énjét.A seggfej és önfejű részét.Kezdek kételkedni benne.Bízok benne,hogy tudta rá hatni.
-Hova mész? -kérdezte,de még mindig csak a TV-t nézte.Nem nagyon izgatta fel a dolog.
-El.Te maradsz vagy elmész?
-Még maradok egy kicsit.Megnézem a meccset és megyek én is. -nézett végre rám.Felhúzott az ölébe és megsimogatta az arcom.
-Jól van,de vissza fogsz jönni?
-Jaj,csak nem félni fogsz egyedül,Angyalom? -és a félelmem beigazolódott.Üdv újra seggfej Bieber.
-Rohadj meg Bieber. -felkeltem az öléből,átvágtam a nappalin és a lépcsőfordulóig mentem,ott megálltam és visszakiabáltam.
-Hozzám nem merj szólni vagy érni,míg el nem megyek.Kib*szott pipa vagyok.Nincs egy nap,hogy ne húzz fel valamivel? -felállt a kanapéról és felém közeledett.
-Angyalka,ugye emlékszel,hogy mi történt,mikor utoljára dühös voltál rám és kiabáltál? -jelent meg az arcán perverz mosoly.Megint kezdi a játékát.
-Felmentem. -köptem oda és nagy léptekkel a lépcsőn elindultam felfelé,a szobámba.Becsaptam magam után az ajtót és ledőltem az ágyra.Nem kell sok idő,hogy felbosszantson,Ebben nagyon profi,az idegeim a fellegekben.
Hallottam a lépteket a z ajtóm felől,aztán kinyílt az ajtóm és belépett rajta ő.
-Te nem értettél engem?Ne gyere utánam.Mit nem értesz ebből? -vetettem oda neki,majd felültem az ágyon és néztem,ahogyan egyre közelebb és közelebb jön.
-Szín tisztán. -nézett a szemeimbe,majd mint aki nem hallotta mit mondtam az ajkaimra tapadt.Most erőszakos és vad volt.Szabadulni akartam tőle,de túl erősen fogott.Lefogta a kezeimet és erősen tartotta.
-Így jobb.És most mentem Angyalka. -elengedett és már a szobába sem volt.Hallottam ahogyan a bejárati ajtó csapódik,elment.
Az ajkaimhoz kaptam,végigsimogattam rajtuk és visszagondoltam a történtekre.
Még soha nem volt ennyire harcias.Keményen csókolt,nem volt benne semmi lágyság.Utáltam érte.
Összeszedtem magam,mindjárt jön Ethan.Most,hogy már Justin nincs itt,nem kell elmennem.

-Szóval az van,hogy én.... -épp Ethannal beszélgetek a konyhában.Mikor megjött,csak betört az ajtón és leült a konyhába,mondván kell neki egy pohár víz,de sürgősen.
-Te mi? -kérdeztem rá,már kezdett felmenni bennem a pumpa.Itt van és azt mondta,hogy fontos,erre képtelen kinyögni,hogy mi a baj.
-Meleg vagyok. -mondta ki és én egyszerre lefagytam.-Tessék? -habogtam össze-vissza.
-A fiúkat bírom,Chalsiey.



Ledöbbentem.Hát ezért szólt be neki akkor Justin,a suliban.Már értem mire értette.Hát ez váratlan.Nem azt mondom,hogy annyira rosszul érintett vagy valami,csak ez mégiscsak nagy hír.A barátom,az egyetlen egy homokos.Semmi bajom velük,de még eddig nem volt egy meleg barátom sem.Ez még új nekem.
-Hát...ez valamilyen szinten jó hír,nem? -nevettem el magam. -Így legalább nem fog a barátságunk elromlani,ha esetleg az egyikünk többet akarna.
-Ja. Az.Jó hír. -vetette oda kedvtelenül.
-Jaj Ethan.Azt hitted meg foglak utálni,ha ezt megtudom?Menj már!Így is szeretlek,csak tudod,azért engem is váratlanul ért.
-Én is szeretlek Chalsiey. -megölelt,majd órákon át beszélgettünk a konyhában egy zacskó chips mellett.Este kilenckor ment el Ethan.Jó volt vele lenni és végre kibeszélni magam.Nem meséltem neki a Justinos sztorit,de elmondtam,hogy mennyire utálom a fiúkat amiért annyira seggfejek néha.Erre Ethan csak felnevetett és ő is elmondta a saját véleményét.Teljesen feloldottunk egy idő után,nyolc fele már énekeltünk és táncoltunk is.
Ethan egy igazán jó barát,ráadásul megért engem.Remek társaság és kedvcsináló.Egy pillanatra el is feledkeztem a Bieber problémámról.

Tíz körül elmentem fürödni,majd kb fél óráig áztattam magam.Mikor végeztem magam köré csavartam egy törülközőt és egy csomag gumicukorral a szobámba mentem,végre lazítani.
Bekapcsoltam a laptopom,beindítottam rajta egy filmet és ellazultam.Már vagy egy órája ment a film,mikor meghallottam,hogy csöngetnek.Ki az a nem normális,aki ilyen későn akar meglátogatni?Kikecmeregtem az ágyból és magamra kaptam egy pizsit.Letrappoltam a lépcsőn és mentem ajtót nyitni,bár ne tettem volna.
-Hiányoztam? -jelent meg képén az az önelégültség.Belibbent az ajtón,félrelökve engem.Mit keres itt megint?
-Nem kicsit sem!Jobb lett volna,ha máshol hagyod a formás kis seggedet és ott bas*ogatnád az embereket.Nekem egyáltalán nincs hozzád se erőm,se akaratom. -beszéltem hozzá,de mintha a falnak beszélnék.Felfelé tartott a szobámba,én is utána mentem még mielőtt valami kárt okozna.Még csak az kéne.
-Angyalka,csak azért jöttem,hogy elmondjam,hogy sajnálom amit mondtam.Tudod,hogy milyen vagyok.Egyszer így,egyszer úgy,kiismerhetetlen.Na szóval ezért jöttem,remélem elfelejtjük a veszekedést. -kisebb monológja után meg sem tudtam szólalni.Ő most komolyan elnézést kért a viselkedéséért?Biztosan,hogy most Justin áll előttem?Nem találtam  szavakat,most igazán ledöbbentem.
-Beszélj hozzám. -sétált közelebb hozzám,majd egyik kezét a derekamra rakta,míg a másikkal az arcomat fogta.
-Mit kéne mondanom? -álltam előtte értetlenül.
-Például,azt is mondhatnád,hogy "Rendben,megbocsátok.Ezért kaphatsz egy csókocskát" -beszélt vékonyabb hangon,ami eléggé viccesre sikeredett.A szám szélén már ott bujkált a mosoly,de nem sokáig bírtam elrejteni.
-Megérdemled? -kérdeztem vissza,mire felcsillantak szemei.
-Ó,de még mennyire. -majd se szó,se beszéd,birtokba vette ajkaimat.Már nem ellenkeztem.




                                                                                                                                                                                                                                          

Sziasztok!
Reméljük ehhez a részhez már kapunk kommentárt.Ne haragudjatok a rész miatt,kicsit kapkodtunk.Rész akartunk hozni...és hát így sikerült.Még pár rész és vége a törinek.....aztán jön egy újabb,ami már készülőben van.Ha kíváncsiak vagytok,írjátok meg nekünk ide,komiba.De felül az oldalak között is megleshetitek,hogy kik lesznek a szereplői. Puszi!



XO,Dri Meti

8 megjegyzés:

  1. Hogy az a...és én..és ez...egyszerűen imádtam.!! nagyon nagyon nagyon nagyon siessetek a kövi resszel.! De komolyan. Kezdem úgy érezni, hogy elvonási tüneteim vannak..<3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh,hát köszi! :) Elvonási tünetek? Ez csak jót jelenthet:) Nemsokára rész...vagy...:)

      Törlés
  2. nagyon jó lett, imádom. siessetek a kövivel. az új blog pedig hamar készüljön el. már várom. xoxo<33♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! :) Nem új blog...csak új story....ha a #Testi Játszma befejeződött. :)
      Hamarosan :)

      Törlés
  3. Juuujj,Csajok!Ez a rész is nagyon,nagyon állat lett.Nekem nagyon tetszett.Imádom!Siessetek a követező résszel! : ) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KÖSZI! reméljük így is marad a továbbiakban is! :) "Soon" :)

      Törlés
  4. IMÁDOM. úristen, szinte fanod vagyok :DDD köviiit <3333333333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jesszus....köszönjük szépen!!! <3 "Soon" <33333

      Törlés