2013. augusztus 29., csütörtök

Szisztok!



Lessetek be a #Story /2/ -be, így megtudjátok kik fognak szerepelni a #Burkolt Élvezet című kis történetbe,amit nemsokára elkezdünk.
Reméljük el fogja nyerni a tetszéseteket és azt is annyira szeretni fogjátok,mint a #Testi Játszmát. :)

Kaptunk egy komi-t,amiben megkérdezte az egyik Olvasónk (de jó ezt mondani ),hogy miért fejezzük be a #T.J. -t,mikor neki annyira tetszik és,hogy szeretné,ha folytatnánk.
Erre csak azt tudjuk mondani,hogy Sajnáljuk,de sajnos nem fogjuk ,mert eredetileg úgy terveztük Meti-vel,hogy amiket írunk story-kat,azokat nem sokáig húzzuk,legfeljebb 6-7 részen keresztül,de tovább nem.
Ha az egyik Töri befejeződött,jön egy másik...és így szépen sorjában.Nem ragadunk le egynél!
Hogy is fogalmazhatnánk meg......Novellák részekre tagolva,bár nem ez a legmegfelelőbb szó.Pár részes story-k különböző szereplőkkel,amikben láthatunk szerelmet,csalódást,veszekedést és még sok egyéb mást.

Mivel nemsokára nyakunkon az utolsó rész a #T.J. -ből,arra gondoltunk,hogy Ti,mint Olvasók elmondhatnátok,hogy a történet során mi volt a kedvenc részetek,ami nagyon megtetszett,esetleg jót nevetettek rajta.
Előre is köszönjük azoknak,akik ezt megteszik nekünk,hálásak vagyunk! 




#Burkolt Élvezet, 
                                     Hamarosan....


1 megjegyzés:

  1. Sziasztok! : )
    Azt hiszem,hogy én vagyok az az olvasó...-szerintem.
    Nos,nekem a #7 volt a kedvencem,mert az végre olyan cuki és romantikus volt!Na meg ez az "Angyalka"-szólítása...Ahww...Én személy szerint nagyon imádtam és imádni is fogom ez az elképesztően jó blogot...Akármilyen "kicsi volt" imádom! : ) <3

    VálaszTörlés